Sziasztok!
: A kor onmagaban nem limitalo tenyezo, de ezt csak
: nagyon halkan irom le, mert erre konnyu megkapni
: a "felelotlenul tanacsokat osztogato" cimket.
A kor magyarorszagi jogi implikacioit nem tudom, a
nemeteknel autonal nincsen korhatar, utanfutora viszont
6 ev (lasd lejjebb a lakokocsinal).
Muszakilag a kaucsuk oregszik, ridegebbe valik, kulonosen
a kulso oldalan, ahol UV-sugarzas is eri es ahol allandoan
gyurodik. Ha itt reped a gumi, akkor az acel meg tartja, de
le kellene cserelni.
A nemet gumimaffia egyebkent 6 eves korhatart ajanl
(meg +7 fokot a teli/nyari cserere, amirol azonban pl.
bizonyitott, hogy 0 fokban is jobb a nyari, amig szaraz
az aszfalt, csak hat ugye nehez a sokvaltozos optimalizaciot
egy szlogenbe suriteni, ezert most "oktobertol husvetig"
a szlogenjuk (nemetul "von 'O' bis 'O'" szamarletraval).
Szolidabb weboldalak 6 ev utan "megfigyeltes"-t, 10 ev
utan pedig "csere"-t ajanlanak. Lakomobilra (ez a recreation
vehicle / Wohnmobil hevenyeszett forditasa lenne) 8 ev utani
cseret, mert ezek sokaig allnak, igy a gumi egyenlotlenul
gyurodik. Magyarul az evi 2000km-ed azt jelenti, hogy
az auto sokat all (feltehetoleg nem folbakolva), tehat
hasznalat alapjan lakomobil vagy utanfuto kategoriaba
esik.
Udv,
marky
|
Ha mar elojott a gumis tema, regebben keresgeltem informaciot a teszteles
mikentjerol, de nem sokat talaltam, pedig akadnak kerdeseim:
- mennyi lehet a fekut meresek hibaja?
- hogy megy egy ilyen teszt?
- hagyjak az ABS-t beavatkozni?
- ha nem, hogy erik el, hogy eloalljon a legjobb fekhatas?
- gep, vagy ember fekez?
|